السلام عليكم

إِنَّمَا يَعۡمُرُ مَسَـٰجِدَ ٱللَّهِ مَنۡ ءَامَنَ بِٱللَّهِ وَٱلۡيَوۡمِ ٱلۡأَخِرِ وَأَقَامَ ٱلصَّلَوٰةَ وَءَاتَى ٱلزَّڪَوٰةَ وَلَمۡ يَخۡشَ إِلَّا ٱللَّهَۖ فَعَسَىٰٓ أُوْلَـٰٓٮِٕكَ أَن يَكُونُواْ مِنَ ٱلۡمُهۡتَدِينَ (١٨)


Ahlan Wa Sahlan. Blog ini dibina dengan tujuan menjadikan nya salah satu alat bagi penyebaran maklumat kepada ahli kariah Masjid Terentang,Kuala Pilah,Negeri Sembilan. Pengendali blog ini masih lagi dalam peringkat membina dan menambah baik juga mencari sumber maklumat. Ini membolehkan blog ini memberi pelbagai maklumat dikalangan anak-anak kariah juga maklumat berkaitan kegiatan umat Islam di Malaysia dan antarabangsa.Sebarang kekurangan harap dapat dimaafkan. Walaubagaimana pun, sumbangan saya yang sedikit ini diharap akan dapat dimanfaatkan oleh semua, terutama mereka yang berasal dari Kampong Masjid Terentang dan sekitarnya.


Sunday, March 20, 2011

CARTA ORGANISASI PENGURUSAN MASJID

PENGURUSAN DAN PENTADBIR MASJID  QARIAH KAMPONG TERENTANG.








3 comments:

  1. Lantikan imam 1 di sandang oleh Hj Ibrahim bin Ali, imam 2 di sandang oleh Hj Abdullah bin Udin dan imam 3 di sandang oleh Cikgu Abd Hamid bin Yusop.

    ReplyDelete
  2. Salam, lama tak update, dengar Yam Tuan ada datang. Ada gambar tak?

    ReplyDelete